22 Ekim 2010 Cuma

İncik, Boncuk, Kumaş, Kurdele, İplik, İğne, Dikiş, Nakış, Yün, Örgü Deli Kızın Herşeyi









Bizim ailede hastalıktır; herkesin elinden her şey gelir ve boş durmak olmaz sonuna kadar da yapılır, yani dikiş nakış, örgü, boncuk dizme, aklınıza ne gelirse hepsi yapılır hemde zevkle, üstelik hemen hemen acele acele sanki arkamızdan koşuşturan var yada bir yere yetişecek de satılacak.

Bu yaz bitiyor tam kışa girdik derken hadi yün alalım Talya Hn.'a atkı şapka yapalım dedik ve koşa koşa yüncü dükkanından yün aldık ve o gece başladık örmeye hafta bitmeden, iki adet atkı ve iki adet şapka ördük eee ne oldu hemen bitirdik, hadi o zaman kumaş alalım tabili Talya Hn.'a etek ve elbise dikelim dedik, gitdik kumaşçıya aldık kumaşları o gece ben harıl harıl model buldum internet'den o akşam print ettim, ertesi sabah başladık annemle kumaşları kesmeye, Talya okuldan geldi hemen prova (tabii Talya'dan dolayı kavgalı bir prova)kesmek ve dikmek derken, annem beş etek, iki yelek, üç tane de elbise dikti iki hafta içinde.

Şimdi koşuşturmalı bir şekilde İskoç etek modellerine ben İskoç iğnelerine kumaşın renklerine göre iğnelerini yapıp boncuklarla süslüyorum ama hep koşturma içinde dedim yaa sanki bu ay içinde müşteriye yetişecek sanki, bakalım önümüzdeki ay neler yapıcaz yine acele acele.

Bu koşuşturma içinde bir kolye bir bilezikde sıkıştırmış bulunmaktayım Talya'cım için.

Önümüzdeki ayı aslında Thanksgiving Day olacak ve Kasım ortasından itibaren de benim en yoğun olduğum dönemlerden birine giricem yaniii YAŞASIN Christmas zamanı.

Hiç yorum yok: